9 Ağustos 2012 Perşembe

..vakit gece

gözlerinle beraber dolar böyle zamanlarda kağıdın.
yazmayı bırakma derim ben, bana şu anda ancak bu şekilde dokunabilirsin.
ellerin üşümesin diye zengin kafiyelerden eldiven dikebilirsin,
seni seviyorum yazma saadetinden mahrum kalan ellerine.
gizli öznesi ben olan topraklarla ört şimdi üstünü.
uyan bensiz günlerinden birine daha.
gittiğin gün bensiz doğdu ise o güneşin,
sana olan ahlarımla batışını izlemek, 
hemde bir rakı masasında dostlarımla sohbette bir 70'lik devirerek.
..vakit gece,
ne adından eser kaldı şimdi, ne de güzelliğinden.
ne şerefine içebiliyorum, ne de şerefsizliğine.
o kadar yoksun ki; sadece batan bir günah adın.
sana küfür gibi gelecek ama;
ben hala hayattayım!





Ömür Özen - bitirilmeyi bekleyen kitap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder